Tuesday, September 9, 2014

Saya Masih Ingin Menulis...♥

Assalamualaikum...

Terlalu lama saya meninggalkan dunia blogging. Bukan sudah tidak mahu menulis atau sudah kering idea, ini berpunca daripada laptop kesayangan saya sudah tidak dapat lagi memberi khidmatnya... Bukan tidak boleh untuk  mengemaskini blog dengan menggunakan computer di pejabat....tapi bersalah rasanya menggunakan harta bukan milik kita untuk kepentingan lain dan masa yang sepatutnya kita gunakan untuk melaksanakan amanah yang diberikan.

Kini saya sudah menemui cara baru dan lebih mudah untuk terus menulis di sini.... Via smart phone. Terima kasih mr google...:-) Ini percubaan pertama saya. Harap-harap berjaya... Sebagai permulaan saya sudahi dengan kata-kata ini...

"Buatlah orang lain gembira... nescaya Allah akan mengembirakan kita dengan perkara yang tidak kita jangka."

Sekian... ♡

No comments: