Monday, June 20, 2016

KeKaL laWa DeNGaN LAWALA

ASSALAMUALAIKUM …

Salam 15 Ramadhan… Pantas masa berlalu... sudah berada di pertengahan Ramadhan.


Entry saya hari ini lain sikit dari biasa, perkongsian berkenaan dengan produk kecantikan. Belum pernah saya menulis berkenaan dengan mana-mana produk, sama ada produk kesihatan atau produk kecantikan. Saya agak cerewet sikit dalam memilih apa-apa produk untuk ditempek pada muka. Pertamanya, tidak suka jika produk tersebut melekit pada kulit. Kedua, jika terlalu banyak produk perlu dipakai dalam satu-satu masa.  Oleh yang demikian, LAWALA menjadi pilihan hati.


www.lawala.my

LAWALA… adalah produk De Suci Kosmetik Sdn Bhd. Produk Lawala ada notifikasi KKM, bertaraf GMP, selamat, suci, bersih dan halal.  Tampil dengan 3 produk istimewa iaitu :

Black Seed Soap (sabun pencuci muka)

  • -    Diformulasi dengan habbatus Sauda, calendula officialis (flower) extract, kolagen dan lemon fruit extract.

  • -      Fungsi : Mencerahkan kulit wajah, memudarkan dan menghilangkan kesan parut, meremajakan kulit, mengecilkan liang pori, mengecutkan dan menghilangkan jerawat, memudarkan jeragat dan menjadikan kulit lebih lembut dan sekata.
  • -      Harga : RM30.00


D-Scar Face Serum

  • -    Diformulasi dengan gabungan habbatus Sauda, vitamin C & E, Camellia Sinensis (green tea) leaf extract, apple stem cell dan kolagen.

  • -   Fungsi : Mencerahkan kulit, memudarkan dan menghilangkan kesan parut, meremajakan kulit, mengecilkan liang pori, mengecutkan dan menghilangkan jerawat, memudarkan jeragat dan menjadikan kulit lebih lembut dan sekata.

  • -      Harga : RM128.00 (Harga promosi RM88.00)


Eau De Miracle

  • -      Diformulasi khas yang dicipta berasaskan air alkali.

  • -     Fungsi : Membersihkan dan menegangkan kulit wajah, menyegarkan, melembapkan dan melembutkan kulit, mengecilkan liang pori, meremajakan kulit, berfungsi sebagai agen toner, menghilangkan bintik hitam dan parut jerawat.

  • -      Harga : RM39.00

Saya telah menggunakan 2 produk LAWALA iaitu Black Seed Soap dan D-Scar Face Serum sejak Februari. 






Yang best saya boleh pilih mana-mana produk LAWALA yang saya rasa sesuai dengan kulit saya. Sepanjang saya menjadi pengguna LAWALA, alhamdullilah kulit wajah tidak lagi berminyak, parut jerawat sudah hilang dan kulit menjadi lembut. Saya berpuas hati dengan LAWALA. Terima kasih kepada Puan Afieda yang memperkenalkan LAWALA kepada saya.

Sempena Ramadhan ini, LAWALA mengadakan promosi Ramadhan.





Ayuh jangan lepaskan peluang… Saya sudah…

Detik kejelitaan alami dengan LAWALA


Kepada yang berminat boleh hubungi :

Puan Afieda : 016-7179190

@

Layari : www.lawala.my


Sekian perkongsian untuk kali ini.

No comments: