Sunday, November 13, 2011

RuMaH ImPiAN

Inilah mungkin rumah yang dibayangkan oleh adik saya dan menjadi impiannya

Semalam adik bercerita tentang rumah impiannya. Jauh dari kota dan penuh dengan ketenangan dan kehijauan. Wah! nampaknya adikku seorang pencinta alam sekitar...:) Tapi katanya... rumah itu mestilah mewah dan design yang unik. Bagi saya rumah itu tidak semestinya mewah, yang penting ada keselesaan dan ketenangan. Sudah pasti setiap orang ada rumah impian.

RUMAH IMPIAN SAYA???

Ada satu ruangan untuk saya berkarya dan di hadapannya ada laut... yang dapat memberikan saya ilham untuk terus mencoretkan sesuatu...:)


Buaian yang diperbuat daripada kayu di luar rumah dan menghadap laut yang terbentang luas. Sungguh mendamaikan jiwa...


Sebuah jeti kayu dari rumah hingga ke tepi laut. Sesuai untuk bersiar-siar di waktu petang sambil melihat matahari terbenam...


RuMaH ImPiAN SaYa....

"



"



"



semestinya sebuah rumah comel di tepi pantai

Yeap... rumah dalam drama korea 'fullhouse'



1 comment:

pinkyfatihah said...

Mungkin rumah impian saya lbh cantik lg drp apa yg onni bayangkan...hehe

your younger sister...:)